Lukijat

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Pandaskuntavaalit

moi (mun blogin maskotti kiki tossa sivulla kirjoittaa tällä värillä) - Siis mikä. [ roikkuen housuissani]. Äläs nyt annakun selitän siis tämä on pandaskuntavaali eli kaikki osallistukaa. nämä on niinkuin eduskunta vaalit. Ohjeet miten osallistut.

  • Kirjoita kommentteihin kuka olet ja osallistutko ja mahdolliset kysymykset.
  • kirjoita mihin puolueeseen haluaisit tässä ovat puolueet:                                                                                       peruspanfulaiset- on sama kuin perus suomalaiset                                                                                     musta-valkoiset ovat sama kuin vihreät                                                                                                     panfun demokraattiset pandat eli pdp on sama kuin sdp
seuraava vaihe -siisti aihe hon
  • lataa joku kuva joko panfun pelikortistasi tai kuva pandastasi http://www.aijaa.com/ ja kopioi url osoite kommentteihin teen siitä vaali mainoksen. Vaalimainos tulee tonne gadgeteihin.

teen myos pkv sivun josta löydätte esim aijaan käyton.

tassuittain hon & kiki

11 kommenttia:

  1. ja mä oon peruspanfulainen mun kuvan url osoite on http://aijaa.com/v.php?i=003697873091.png

    VastaaPoista
  2. Osallistun! Olen Jadetar ja oon Musta-Valkoinen. Sit vähän kaikenlaista tietoo musta. Minulle tärkeää on luonto ja sen hyvinvointi. Eli eletään mahd. ympäristöystävällisesti eli ekologisesti ja säästetään uusiutumattomia luonnonvaroja niin, että niitä riittää tulevillekin sukupolville. Jätetään lapsenlapsillemme ja heidän lapsenlapsilleen parempi maailma! Myös erilaisuuden suvaitseminen on minulle tärkeä arvo. Kaikki Panfun pandat ovat tasa-arvoisia riippumatta siitä, ovatko he kultapandoja, tavallisia pandoja, uusia tulokkaita tai kokeneita panfuilijoita.
    Vastustan ydinvoimaloita! Ne ainoastaan tuhoavat maailmaa, eikö se muka ole jo nähty? Käytetään mieluummin jotain turvallisempaa enrgianlähdettä!

    Ja millanen sen kuvan pitikään olla... Pitikö sen olla joku mainos tai sellanen?

    ♥:lla, ehdokkaanne Jadetar, Musta-Valkoinen

    VastaaPoista
  3. jade ihanaa että osallistuit sun tarttee ottaa kuva sun pelikortista panfussa ja lähettää se vaikka mulle sähköpostina tai lataa kuva aijaa.comiin sieltä valitset valitse tiedosto ja paina lataa nappulasta sitten kopioi URL osoite kommentteihin. minä teen kaikki mainokset itse ei huolta jade. kunhan vaan saa pistettyä kuvan.

    ♥:llä hon

    VastaaPoista
  4. Mut saisinko tehä mainoksen ite? =) <3

    VastaaPoista
  5. Ja hon, miten oot saanu ton mini-podin, liikkuvan kuution, kelenterin, kellon ja kalat? ♥

    VastaaPoista
  6. sori jade mut mä teen ne mainokset

    VastaaPoista
  7. voin tulla teille selittää joskus miten noi tehään

    VastaaPoista
  8. Osallistun, tottakai!
    Olen Lovelynatalia, ja olen peruspanfulainen<3
    Puolueen mukaan pitäis olla kaikkien kaveri, reilu. Ei sais kiusata, eikä ahdistella yms. Pitäis elää kaikkia kunnioittaen. Kaikki olisivat tasa-arvoisia, riippumatta iästään, väristään uskonnostaan jne. Panfussa taas siitä kuinka uusi on, onko kultis vai tavis, onko jokin luokan kuuluisa? Kaikkiovat tasa-arvoisia riippumatta siitä millainen on. Sen mukaan puolueeni elää. Pitäsi elää niin että ei ole pakko olla toisen kamu, mutta ystävällinen voi olla. Saatais kaiken lainen kiusaaminen loppumaan! http://3.bp.blogspot.com/-0NlUGOkoS8Y/TaiVx0e97QI/AAAAAAAABBs/-e6xetXHb0I/s1600/Prof-kuva.png
    Kuvan osoite<33

    VastaaPoista
  9. http://www.aijaa.com/v.php?i=002697891904.png

    Tos se aijaa osoite. Se on kyl ihan sama kuva et...

    ♥:llä, Love

    VastaaPoista
  10. Mun kuvan osoite: http://2.bp.blogspot.com/_A3ryJFwTCwc/TTbWfEKxvqI/AAAAAAAAAeU/BiwJV2LoLuc/S220-h/Profiilikuva2.png

    VastaaPoista

kommaa♥