Lukijat

torstai 12. toukokuuta 2011

Mitäs tässä kaikkee normaalii (Tai sii ei ihan normaalii)

moero pandat!!
Mulla on teille paaaaljon kerrottavaa. Ensinäki LOPPAUS on PERUTTU luit aivan oikei LOPPAUS ON PERUTTU!!!!!! Koska minulla on tässä noin. viikon päästä nilkkojen leikkaus niin sen jälkeen mulla on paljon aikaa eiko olekkin mukava uutinen!!! (Tai siis ei se leikkaus nyt niin mukavaa ole mutta mukavempaa on että en loppaa)

Kuka ihmeen Jay-pea?
Mun näkokulmassa se on joku ihme muukalainen hehe. Ja siitä vaan kantamaan teetä. Mutta älä vielä lähe vaan lue postaus loppuun. :)♥ Raskasta se kyllä oli mutta kyllä myslipatukat auttoivat. (ainaki mua) Mikskohän ei kantanu sitä ite -no eihän sitä aina tiiä jos on huono kunto :).

Ja vielä viimeiset jutut teen blogissani remontin muutan ulkoasua täysin ja teen uden yläkuvan ja myös pari sivua.


MOIKKA. olkaa kilttejä pandat.

hon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommaa♥