Lukijat

lauantai 29. tammikuuta 2011

Kaikkea outoa tapahtuu + kaikkea kivaa

Moi mistäs aloittaisin no aloitetaan vaikka siitä että joku ihmeellinen panda pystyy nostamaan lettukioskin siis ajatelka koko naisena sellaisen tönön. Mulla on vähän epäilykset noussut siitä kuka sitä siirteleeno haluuttekos tietää ketä mä epäilen? No sitä paulia katos kun eka se oli linnassa sitte sisäpihalla ja terassilla ja eks se troy sanonu että se pystyy siirtämään tavaroita siis luultavasti on käynyt niin♫. Sori nyt ei oo kuvia kun en oo omal koneel.


Toka asia on että voin tehdä teille yläkuvia kunhan te:
  • kerrotte kommenteissa minkälainen jos haluatte niin voin tehdä samanlaisen kuin mulla on panfusta otettuja kuvia teen myös sovitaan tapaa minen panfussa.
  • kerrotte kuvauksessa että mä oon tehny sen.

kuukauden bloggari on haussa mä en äänestä koska on niin monia.
tassuittain hon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommaa♥