Lukijat

lauantai 8. tammikuuta 2011

uus terassi + 12 LUKIJAA

 moi se linnan terassi on nyt valmis ttoi Domino sano mulle et se on tooooooooooooooooosi hieno ku se oli ollu panfus mua ennen tai itse asias sillon ku olin treeneissä. ( siis Domino on oikees elämäs mun iso sisko niille ketä ei tienny) oon tosi ylpee mannystä se on toooooooooooooosi hyvä rakentaa. tässä vielä kuvia

siis on tosi hieno

ja mulla on nyt 12 lukijaa oon tosi yllättynyt kiitos että jaksatte lukee mun blogii
tassuttain hon

1 kommentti:

  1. Moi hon!
    Kommaan blogiasi ekaa kertaa!Haluaisin kiittää, kun laitoit mut blogisi Viikon Pandaksi ja kiitos vielä, kun kirjoitit musta noin kivasti, säkin olet tosi kiva!:)Mä olen unohtanut laittaa sut mun blogin Viikon pandaksi, joten sä saat olla ensi Viikon Panda mun blogissa ja yksi vinkki vielä blogillesi:Jos haluat voittaa Kuukauden Bloggari-palkinnon, niin sun pitäis muistaa oikein kirjoitus eli isot kirjaimet pilkut ja pisteet, mutta aina niitä kirjoitusvirheitä mullekkin tulee, mutta kunhan muistaa noi kolme asiaa niin kuka vain voi silloin voittaa!Muuten, tää on tosi kiva blogi!!!!!!!!!!:D :D :D

    VastaaPoista

kommaa♥